بارون
 
تجربیات زندگی
*من و دنیای پرستاری *
چهار شنبه 9 مرداد 1392برچسب:پست 2+بارن+کنکور+دانشگاه, :: 16:23 ::  نويسنده : مهرسا

 چه بارون قشنگی داره میباره.صداشو واقعا دوست دارم.به آدم آرامش میده

یاد گذشته ها میوفتم!کنکورم!بعد از کنکورم! وقتایی که فکر میکردم ورود به دانشگاه ینی به همه ی آرزوها رسیدن!



نظرات شما عزیزان:

یــــــاس
ساعت18:09---16 مرداد 1392
مِـــــی نوش یکی جـام سلامت ای دوسـت

خوش باشی و هر روز تو چون عیـد شود
پاسخ: مرسیییی.پیشاپیش عیدتون مبارک


یــــــاس
ساعت2:44---11 مرداد 1392
اتفاقا مهرسای عزیزم پارسال و سال قبلش درهمین ماه رمضان، به اتفاق بروبچ اومدیم بابلسر اما امسال قسمت نشد....
عیبی نداره منتظر یه فرصت دیگه هستیم.
ممنون از دست و دل بازی‌ت خانمم
برقرار باشی


nima
ساعت14:50---10 مرداد 1392
salam
mamnon babate hozoret
tnx


یــــــاس
ساعت1:12---10 مرداد 1392
مهرسا جونم

چه نام زیبایی داری....

میگم:

یه مشت بارون به ما نمیدی؟؟؟

خوش اومدی به دنیای مجازی........

خوش باشی عزیزم


پاسخ: سلام مرسی :) بارون؟ چرا ندم.تشریف بیارین مازندران :) من تو دنیای مجازی خیلی هستم ولی اینجارو تازه ساختم ممنون که اومدی


amirhosein
ساعت17:15---9 مرداد 1392
سلام مهسا

من به وبلاگت سر زدم اگه میخوای امار وبلاگت زیادشه من و لینک کن بعد بیا توی تبادل لینک هوشمند وبلاگم و ادرس وبلاگت ثبت کن تا امار وبلاگت بالا بره اگه خواستی میتونی توی وباگم عضو شی تا راحت تر کارات انجام بدی

به امیددیدار مهسا منظرتم


پاسخ:سلام.باشه حتما.مرسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به نام خدا سلام.من مهرسا هستم.متولد سال 71 و دانشجوی رشته ی پرستاری خوش اومدین به وبلاگم.
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 27
بازدید کل : 4041
تعداد مطالب : 5
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1