تجربیات زندگی
*من و دنیای پرستاری *
چهار شنبه 16 مرداد 1392برچسب:, :: 23:26 ::  نويسنده : مهرسا

به نام خدا

امشب واسه کوتاه کردن پای یه آدم مجبورم نرم ف ی س ب و ک!

این روزا کارو زندگیم شده گشتن تو اف بی!معتاد نیستم ولی خب کنجکاویم بیش از حده :دی

خدایا همه رو از دستش خلاص کن بذار به زندگیمون برسیم

خب دیگه من برم یه سر بهش بزنم برمیگردیــــــــــــــــــــــــــــــــم

ساعت 11 س.ق قرار بود آن بشه منم گفتم نمیام!گفت داری دروغ میگی تو میای!منم واسه رو کم کنی نرفتم ولی الان میرم :پی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به نام خدا سلام.من مهرسا هستم.متولد سال 71 و دانشجوی رشته ی پرستاری خوش اومدین به وبلاگم.
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 24
بازدید کل : 4038
تعداد مطالب : 5
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1